
Кои сме ние?
Повече за нас
За нас е важно в подпомагането на детското развитие да участват специалисти от различни направления, които да предоставят услуги, съответстващи на нуждите на децата. Мултидисциплинарният екип във „Фидучеа“ работи в тясно сътрудничество, за да предложи цялостна и качествена подкрепа на децата в процеса на тяхното развитие.
Ани Христова
Психолог
Завършва Софийски университет "Св. Климент Охридски" с бакалавърска степен по "Психология" и магистърска степен по "Психология на здравето".
Над 5 години опит в работата с деца с нарушения в невро-психичното развитие и с деца с нормално протичащо развитие. В работата си съчетава доказани и проверени теоретични познания с практически опит и методи. Основните й интереси в работата са свързани с развитието на когнитивните способности, преодоляване на емоционално-поведенчески трудности, развиване на емоционална интелигентност и социални умения.
Преминава различни практически обучения като по-основните сред тях са:
-
„Ефективен комуникационен модел“ за работа с деца с аутизъм и деца с подобни поведенчески диагнози като ADHD, ADD, Синдром на Аспергер и други, с обучител Ана Лонинг.
Програмата е разработена като комбинация и съчетава доказани практики, които са заложени в ABA, CLM, TEACHH, CARD и комунукационни методи като PECS и Макетон Sign System.
-
Базисно ниво по Системна и арттерапия към ПИСЕЛ, гр. София
-
Обучение по Детска невропсихология с обучител проф. Иванка Асенова, гр. София


Рада Гергинина
Логопед
Завършва бакалавърска степен по "Логопедия" в Софийски университет "Св. Климент Охридски".
Над 2 години практически опит в работа с деца и прилага индивидуален подход, съобразен с нуждите и темпа на развитие на всяко дете. Професионалните й интереси са насочени към ранна интервенция при езиково изоставане, стимулиране на речевото развитие, подобряване на комуникативни и социални умения на децата.
Преминава различни практически обучения, част от тях включват:
-
Участие в обучение за работа с DESK 3–6 R (Дортмундски скрининг тест за оценка на детското развитие) – стандартизиран инструмент за ранна оценка на развитието при деца от 3 до 6 години.
-
Участие в обучение на Maude Le Roux Academy на тема „ADHD, Autism and Dyspraxia – A Medical and Clinical View“, насочено към медицинските и клиничните аспекти на тези състояния.
-
Обучения с фокус детска невропсихология, гр. София.
В момента e в процес на завършване на магистърска степен „Детско-юношеска и училищна психология“ към Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
