top of page
IMG-c03965c33a553fc66e4804e18b515ed4-V.jpg

Кои сме ние?

Повече за нас

За нас е важно в подпомагането на детското развитие да участват специалисти от различни направления, които да предоставят услуги, съответстващи на нуждите на децата. Мултидисциплинарният екип във „Фидучеа“ работи в тясно сътрудничество, за да предложи цялостна и качествена подкрепа на децата в процеса на тяхното развитие. 

Ани Христова

Психолог

Завършва Софийски университет "Св. Климент Охридски" с бакалавърска степен по "Психология" и магистърска степен по "Психология на здравето".

Над 5 години опит в работата с деца с нарушения в невро-психичното развитие и с деца с нормално протичащо развитие. В работата си съчетава доказани и проверени теоретични познания с практически опит и методи. Основните й интереси в работата са свързани с развитието на когнитивните способности, преодоляване на емоционално-поведенчески трудности, развиване на емоционална интелигентност и социални умения. 

Преминава различни практически обучения като по-основните сред тях са:

  • „Ефективен комуникационен модел“ за работа с деца с аутизъм и деца с подобни поведенчески диагнози като ADHD, ADD, Синдром на Аспергер и други, с обучител Ана Лонинг. 

Програмата е разработена като комбинация и съчетава доказани практики, които са заложени в ABA, CLM, TEACHH, CARD и комунукационни методи като PECS и Макетон Sign System. 

  • Базисно ниво по Системна и арттерапия към ПИСЕЛ, гр. София 

  • Обучение по Детска невропсихология с обучител проф. Иванка Асенова, гр. София 

IMG_9400.JPG
IMG_9443.JPG

Рада Гергинина

Логопед

 

Завършва бакалавърска степен по "Логопедия" в Софийски университет "Св. Климент Охридски".

 

Над 2 години практически опит в работа с деца и прилага индивидуален подход, съобразен с нуждите и темпа на развитие на всяко дете. Професионалните й интереси са насочени към ранна интервенция при езиково изоставане, стимулиране на речевото развитие, подобряване на комуникативни и социални умения на децата.

 

Преминава различни практически обучения, част от тях включват:

 

  • Участие в обучение за работа с DESK 3–6 R (Дортмундски скрининг тест за оценка на детското развитие) – стандартизиран инструмент за ранна оценка на развитието при деца от 3 до 6 години.

  • Участие в обучение на Maude Le Roux Academy на тема „ADHD, Autism and Dyspraxia – A Medical and Clinical View“, насочено към медицинските и клиничните аспекти на тези състояния.

 

  • Обучения с фокус детска невропсихология, гр. София. ​

 

В момента e в процес на завършване на магистърска степен „Детско-юношеска и училищна психология“ към Софийски университет „Св. Климент Охридски“. 

bottom of page